Tuesday 31 October 2017

Julian Kushner Forex Trading


Alle trenger å forstå at suksess ikke er over natten, men å handle på noe annet, er verdt belønningen jeg så en visjon for nesten 3 år siden av hvordan livet mitt ville se ut med å ta en annen rute enn de fleste tar. Jeg ante ikke hvordan jeg skulle komme dit, hvilken mulighet ville ta meg der, eller hvem ville støtte meg. Men jeg var fast bestemt på å gjøre det uansett hvor mye kamp jeg måtte gå gjennom. Jeg mislyktes fremover gjennom det meste av livet mitt og etter 2 års høyskole ble jeg sparket ut for å gjøre feil valg. Jeg visste i det øyeblikket jeg måtte endre miljøet mitt, min sosiale sirkel og tankegangen til det bedre, jeg fikk en enkelbillett ned til Sør-Florida, og dette var en ny begynnelse for meg på et sted som jeg måtte starte fra firkantet en. Jeg fikk raskt jobb i bedriftsverdenen, og etter en måned ble jeg sparket for å spørre hvorfor jeg ikke hadde mottatt mine provisjoner fra tidligere tjenester som hadde blitt solgt til kunder. Noen mennesker får aldri oppleve avvisning og er alltid komfortable, heldigvis følte jeg feil og slått det inn i en sult for å bli vellykket og hjelpe andre også. Jeg adopterte et sett med tre kjerneprinsipper: Lidenskap, Tålmodighet, Forsterkning. Jeg har brukt disse prinsippene hver dag, skjærer ut alle unnskyldninger. Mine venner og familie tvilte, men lidenskap holdt meg begeistret. Jeg så ingen suksess måned etter måned, men tålmodighet holdt meg i gang. Hver dag følte jeg smerten av avvisning, men utholdenhet gjorde meg ustoppelig. I 16 måneder med å anvende disse prinsippene, skapte I8217ve en organisasjon på over 15.000 mennesker rundt om i verden, og hjalp tusenvis med å gjøre 600-1000month eller mer. Hver dag hjelper jeg folk til å forstå og komme over feilene som nesten hadde meg til å slutte og slutte å jakte på drømmene mine. Jeg vil hjelpe noen som er sulten etter mer. Enten du har opplevd stor suksess eller ikke, spiller det ingen rolle. Det er folk som har gjort det du vil gjøre, som startet med mindre enn deg, som kjenner mindre enn deg. Folk spør meg hele tiden, hva er nøkkelen til suksess Der ern8217t en suksess er en reise Men alle reiser starter et sted. Jeg kan fortelle deg en ting sikkert: hver vellykket person i denne verden startet sin reise med troen i dag. Hvis du tar en ting bort fra å besøke nettstedet mitt, håper jeg det er dette: Drømmene dine er mulige, målene dine nås, og hvis du tror det, kan du oppnå det. 10. november 2014 Manifestasjon er en tankegang De fleste begrenser deres evne av deres tankegang og deres tronivå. De fleste går gjennom livet og tenker at de ikke kan bli vellykkede, at de aldri vil leve livet av sine drømmer, at ting er 8220 for å være sanne8221 eller 8220Ikke for dem82218230.Men i min erfaring er de tre begge. Les mer. 30. oktober 2014 Når noen spør meg 8220Julian, hva skal jeg gjøre for å se suksess i denne bransjen av Network Marketing8221 Jeg svarer alltid med 8220skape flere møter8221 Møter har alltid vært grunnlaget for en vellykket og voksende bedrift med noen bransje. De fleste trenger å forstå at alt kommer ned til gjennomsnittlig lov. Les mer. 16. oktober 2014 Mange inntektsvinnere og ledere går inn i 8220Manager Mode8221 Etter en viss tid fordi de tror de må administrere hele laget og sørge for at de alle gjør hva de burde være. FEIL. Fokus på 2080 Regel 20 av folket ditt bør få 80 av tiden din. Du kan ta. Les mer. Julian er definisjonen av en sann leder. Gjøre alt han kan for å duplisere suksess uansett hvor han går. Lært mye, nå skal det brukes. Lazar Assoofi Jeg må si det meste av helgen min og i år så langt fikk muligheten til å møte Julian Kuschner. En 21 år gammel gutt som pensjonerte seg uten å selge narkotika eller en høyskole grad. Uten en NBA-kontrakt eller NFL-kontrakt. Han har forandret så mange liv rundt om i verden. Jeg er bare glad han tok deg tid til å komme hjem til min hjemby for å forandre livet mitt og teamene mine lever. Du er inspirasjon til oss alle og alle rundt om i verden. Om lag åtte måneder siden forklarte denne unge millionæren (Julian Kuschner) et konsept for meg som forandret livet mitt for alltid. I begynnelsen kunne jeg ikke fullt ut forstå dette konseptet fordi tankene mine var betinget av å tenke på en bestemt måte i mange år. Jeg husker da jeg ringte ham og spurte ham om å komme til byen min for å hjelpe meg med min virksomhet og han sa ja Stor leder, mentor og venn Bryant Byrd JrFriday 3. februar 2017 Sesonglighetsindikatoroppdateringer Sesonglighetsindikatoroppdateringer for stabilitet og til støtte for kommende nye funksjoner. Også lagt til litt kinesisk nyttår inspirert Lunar MonthYear sesongbestemte på kundens forespørsel. Onsdag 1. februar 2017 Nytt nettsted lansert Vi har lansert et nytt nettsted for Seasonality Trader og Seasonality. Vi vil legge mange nye tjenester og funksjoner gjennom det nye nettstedet, samt styrke markedsinformasjonen vår. Å bli kunngjort abonnentmøte (kun abonnenter) tirsdager klokken 21.00 EST-abonnentmøter (kun abonnenter) Men kanskje ikke måten du tror Executive Management belønnes for lønnsomme kvartaler og økt inntjening. Hva går opp må komme ned Men som tyngdloven må det komme ned. Ikke hvert kvartal kan slå forventningene. Markedet elsker forutsigbarhet Så det neste beste alternativet er å tillate deltakere å handle med forutsigbare bevegelser av aksjene. Creative Accounting To The Rescue Regnskapsmuligheter kan brukes til å massere inntekter for å møte eller overgå forventningene. News releases signalmarkedsførere og institusjonelle investorer om kommende kvartalsresultater. Insiders spredte tydelig nyhetene om rekordsalg eller big deal-kunngjøringer. Men hva hvis du visste at markedsførere og institusjonelle investorer lærer med erfaring og gjennom tilkoblinger når er den beste tiden på året for å handle et lager. I virkeligheten blir denne gruppetanken en selvoppfyllende profeti. Vi kaller det Seasonality Forestill deg at du har all denne informasjonen rett foran deg Datamaskiningeniører og finansielle utøvere har samarbeidet for å gi deg et programvareanalyseværktøy som knuser millioner av data for å oppdage disse mønstrene og tilhørende prisbevegelser og deretter søke og rangere dem. Introdusere Seasonality Trader Seasonality Trader kjører på Windows, Mac eller Linux, og kommer også i en nettbasert versjon for nettleseren din eller mobilenheten. Seasonality Ved å analysere opptil 30 års historisk data registrerer vi mønstre i priser for aksjer, varer, forex og alternativer. Vi viser mønsteret som et enkelt linjediagram som viser hvilken tid på året prisene er på sitt høyeste og laveste. Sammenligning av epler til epler i forventet prisbevegelse Vi setter sesongmessigheten i sammenheng med gjeldende pris og historisk volatilitet og sentrert diagrammet på nåværende dag for å gi deg et perspektiv på forventet prisbevegelse i de neste 6 månedene. Vi gir deg også mulighet til å sammenligne de siste 6 månedene med prisbevegelsen med det som forventes av Seasonality. Vi kvantifiserte til og med forskjellen og kalte den sesongvariationen. Jo lavere variansen jo bedre Sesonglengde forutsagte prisbevegelser Sesonglighetssykluser Vi beregner årlig sesongmessighet på kalender - eller kalenderdags eller begrenset av kvartalsfortjenesteplanene. Årlig inntjening Sesongalitet retter opp alle inntjeningsdager for respektive kvartal, går tilbake til 30 år. Resultatet er den beste prediktoren for prisbevegelsen i eksistens basert på tusenvis av datapunkter og for øvrig at selskapene virkelig jobber. Djevelen er i detaljene Forenkling av forventede prisbevegelsesdata så mye som vi presenterte en fare. Det store volumet av data bak den blir tapt i shuffle. Så vi innovert for å lage sesongmessighetsmomentumindikatoren som viser hvert datapunkt i en enkelt å forstå bardiagram. Du kan se detaljene i opptil 30 år bak hver prisbevegelse kvartalsvis, månedlig, ukentlig eller hver eneste dag. Detaljene for daglige prisbevegelser er en velsignelse for inntjeningshandlere. Sesonglighetsskanner Vi isolerer og kvantifiserer de beste handelsperioder som forventes av Seasonality for både lange og korte handler ved å maksimere forventet avkastning på investeringen. Så igjen unngår vi risikoen for oversimplifying ved å vise de faktiske prisbevegelsene over de tilsvarende handelsperioder som går tilbake til 30 år og beregne en gevinstprosent for alle de faktiske syklusene som utgjorde prediksjonen. Disse handlingsperioder er byggeklossene i en omfattende strategi for bruk av sesongmessighet for å drive din handel. Kvartalsvis og månedlig sesongmessighet Så langt har vi vist mye årlig sesongmessighet. Men vi har også kvartalsvis sannsynlighet for å forutsi prisbevegelser på kvart over kvartalsbasis. Med månedlig sesongmessighet kan du se den samme måneden i løpet av måneden. Til slutt med kvartalsinntekts sesongmessighet kan du stille opp alle inntjeningsdager for hvert kvartal som går tilbake til 30 år. 5 og 10 års sesongmessighet Som en tommelfingerregel bestemmer vi våre beste handelsperioder med 10 års sesongmessighet. Ti år plukker vanligvis opp de klareste mønstrene uten å bli påvirket av å legge til mer støy fra tider hvor ting var ganske annerledes. Men vi liker å blande i 5 års sesongmessighet for å bekrefte prisbevegelsene i 10 års sesongmessighet. Noen ganger legger vi til 15, 20 eller 30 år sesonger for å gjøre oss enda mer sikre. Sesonglighetssammenligning For å bygge videre på en sak kan vi sammenligne våre forventede handelsperioder med sesongmessige forhold fra andre aksjer, alternativer, FOREX, indekser eller sektorer. Overlegg av andre sesonger er alltid et par klikk unna eller kan automatisk legges til med våre avanserte kartstiler. Ingenting bygger mer selvtillit enn å se at handelen du er i ferd med å velge samsvar med forventede prisbevegelser i sektoren som helhet. Seasonality History og Corollary Cycles Vi kan når som helst velge hver av de forskjellige syklusene som utgjør sesongmessigheten som vi ser på. Dette belyser oss ved å avdekke alle de individuelle prisbevegelsene som utgjør sesongmessige prisbevegelser og høydepunkter for hvilke sykluser som har utført det nærmeste i dagens syklus. Dette kan være den endelige bekreftelsen fra våre verktøy Arsenal at vi gjør den beste handel mulig. Leveraging de beste handelsperioder beregnet for over 10.000 aksjer, varer, sektorer, indekser og FOREX har vi opprettet en handelskalender. Kalenderen viser de beste handler i en gitt uke eller måned, og kan innsnevres med ulike kriterier og filtre. Kalender angir de beste handelsperioder basert på når de starter eller inntjeningsdatoen de er avhengige av. Men Radar viser alle kommende bransjer, lar deg sammenligne og rangere dem, og kan begrenses av ulike kriterier og filtre. Radar lar deg også finne og sammenligne relaterte handler med et klikk. For eksempel, klikk bare for å finne alle handelsalternativer for aksjene i en sektor, eller FOREX-parene relatert til et annet FOREX-par. I tilfelle det ikke var nok, vil vi kanskje søke etter bransjer som samsvarer med en zillion andre kriterier. Med et stadig voksende bibliotek med søkekriterier kan du søke etter MACD-kryss, Pocket Pivots og mange flere. Du kan lagre kriteriene og innstillingene i strategier og dele dem med andre. Og hvis vi liker noen av disse kriteriene og innstillingene og vil bruke dem til resultatene som vises i kalenderen eller radaren. Vi kan også gjøre det Ukentlige abonnenter webinars hjelper deg med å lære nye teknikker og handelsstrategier og samhandle med samfunnet for å få noen aksjeplukkere. Opplæring webinarer hjelper deg å forstå grunnleggende om programvaren. Hvis du savner noe webinar, kan du se et av våre bibliotek med opptak. Bli med nå for bare 97måned. Abonnementet ditt vil låse deg inn i den prisen så lenge du velger, selv når våre tilbudte priser øker. Du kan når som helst avslutte abonnementet. For å bli med i Seasonality Trader-familien, vennligst bruk abonnentknappen ovenfor. For mer informasjon, kontakt infoseasonalitytrader Opphavsrettslig melding: Seasonality Trader er Copyright 2015-2017 av Eric Hey. Alle rettigheter reservert. Som rettighetshaver av denne programvaren har ingen andre rett til å markedsføre eller utvikle lignende programvare uten min godkjenning. Andre vil bli prosecuted. ForexLive Asia FX nyheter: USD svakhet fortsetter under Asia Forex nyheter for Asia trading tirsdag 10. januar 2017 USD hadde svekket i over natten handel, og det fortsatte her i Asia i dag. EUR, yen, AUD, NZD, CHF alle mottakere - alt utvides på høyde over natten. EURUSD 5 min lys GBPUSD lagret bak litt, til tross for Mays fornektelse, snakket hun om en hard Brexit, markedet er fortsatt hatt på GBP. Nyhetsstrømmen var igjen veldig lett, men vi fikk noen data fra Kina og Australia. Kinas desemberinflation var fokus, KPI kom inn like etter siste måneders resultat, men PPI fortsatte sin økning på en mye høyere enn forventet 5,5 år. Producentprisindeksen registrerer seg nå høyest siden september 2011, hovedsakelig drevet av de nylig høyere råvareprisene, men den mykere yuanen bidrar også. (Tale av høyere råvarepriser, jernmalm i Kina er opptil 10 så langt denne uken.) Ulike analytikere tyder på at mens de pågående produsentprisøkningene ikke har trickled til forbruksnivåpriser, er presset ikke helt klart for PBOC å stramme penge politikk, men en lean mot et trekk konservativ politikk kan likevel komme som gjeld oppbygging fortsetter. Gull var høyere også i dag, og oljen fikk litt også, og spoler ikke veldig mye av sitt store over natten lysbilde. Premier forex trading news site Grunnlagt i 2008, ForexLive er den fremste Forex trading nyhetssider som tilbyr interessant kommentar, mening og analyse for ekte FX trading fagfolk. Få den siste bryte valutahandel nyheter og nåværende oppdateringer fra aktive handelsfolk daglig. ForexLive blogginnlegg har ledende tekniske analyse kartleggingstips, forexanalyse og kursparhandelstutorials. Finn ut hvordan du kan dra nytte av svingninger i globale valutamarkeder og se vår realtids forex-nyhetsanalyse og reaksjoner på sentralbankenes nyheter, økonomiske indikatorer og verdensarrangementer. 2017 - Live Analytics Inc v.0.8.2659 HØY RISIKO ADVARSEL: Valutahandel gir et høyt risikonivå som kanskje ikke passer for alle investorer. Utnyttelse skaper ytterligere risiko og tap eksponering. Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, vurder nøye investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikotoleransen. Du kan miste noe eller all den første investeringen investerer ikke penger som du ikke har råd til å tape. Opplær deg selv om risikoen forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finans - eller skatterådgiver hvis du har spørsmål. ADVISORISK ADVARSEL: FOREXLIVE gir referanser og lenker til utvalgte blogger og andre kilder til økonomisk og markedsinformasjon som en pedagogisk tjeneste til sine kunder og prospekter, og støtter ikke meninger eller anbefalinger fra bloggene eller andre kilder til informasjon. Kunder og prospekter anbefales å nøye vurdere vurderingene og analysene som tilbys i bloggene eller andre informasjonskilder i sammenheng med klienten eller prospektene, individuell analyse og beslutningstaking. Ingen av bloggene eller andre kilder til informasjon skal anses som en track record. Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidige resultater, og FOREXLIVE anbefaler spesielt kunder og potensielle kunder å nøye gjennomgå alle krav og representasjoner fra rådgivere, bloggere, pengeforvaltere og systemleverandører før du investerer penger eller åpner en konto hos en hvilken som helst Forex-forhandler. Eventuelle nyheter, meninger, undersøkelser, data eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investerings - eller handelsrådgivning. FOREXLIVE frasier seg ethvert ansvar for enhver tapte rektor eller fortjeneste uten begrensning som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Som med alle slike rådgivende tjenester, er tidligere resultater aldri en garanti for fremtidige resultater. Vise Trykk Klikk hvor som helst for å lukke

No comments:

Post a Comment