Tuesday 31 October 2017

Forex Daglige Lista New York Close


Hvorfor New York Lukk Charts Matter til Forex Traders Det er hundrevis av forskjellige måter å handle på Forex markedet. Du kan handle de daglige diagrammene, de 1 minuttdiagrammer eller alt i mellom. Du kan bruke fancy indikatorer eller handle enkelt pris handling ved hjelp av viktige nivåer av støtte og motstand. Listen fortsetter og fortsetter, men det er en variabel som kan være til nytte for deg, uansett hvordan du velger å handle markedet8230 Bruke New York close charts. Det kan bety forskjellen mellom å se en gunstig prishandlingsoppsett mot en prisstruktur som ikke har noen reell betydning. Det vil også gjøre livet ditt mye enklere når det gjelder å tegne nøkkelstøtte og motstandsnivåer. Ved slutten av denne artikkelen vil du få en solid forståelse av hva en 8220New York nær chart8221 er og hvorfor det er så viktig. Jeg vil også dele med deg noen av de Forex meglere som tilbyr denne typen diagram. Let8217s komme i gang Hva er et New York-nært diagram, uansett Tro det eller ei, tilbyr de fleste Forex meglere ikke egnede diagrammer til å handle fra. Hvis du er seriøs om å gjøre det som en Forex-handelsmann. Å forstå hva jeg skal dele med deg er viktig. Det er to hovedtyper av diagrammer eller feeds som er tilgjengelige i Forex markedet. Den første er en GMT lukk. Dette er den vanligste typen diagram og er tilgjengelig på omtrent alle store Forex megler i eksistens. Den andre, mindre vanlige typen diagram er New York nært. Som du kan fortelle ved navn, bruker disse kartene New York-tett (17:00 EST). Selv om dette er det foretrukne diagrammet for profesjonelle handelsfolk, er faktum at ikke hver Forex megler tilbyr den. Dette gjør det til et viktig spørsmål som må stilles når du utfører din undersøkelse om hvilken megler skal gå med. Betyr det egentlig først Første ting, hvis du handler fra den mer vanlige GMT-turen, betyr det ikke at du kan lykkes som en Forex-handler. Jeg er på ingen måte insinuerende at du ikke kan bli en vellykket Forex-aktør hvis du handler fra diagrammer som lukker ved midnatt. Det jeg sier er at en New York-tett vil gi deg et rent diagram for handel, noe som gjør det enklere å identifisere nøkkelnivåer og gyldige prisoppsett. Jeg vet fordi jeg brukte de første årene trading Forex fra diagrammer som bruker en GMT lukk. Så snart jeg byttet over til en New York-nær, fant jeg det mye lettere å identifisere de tekniske mønstrene som ble lagt ut. Hvis du stopper og tenker på det, bruker et diagram som lukker på samme tid på dagen som markedet åpner, perfekt forstand 8230 Som du vet, åpner Forex markedet uken klokka 17:00 EST og stenger uken klokken 17:00 EST. Derfor er det fornuftig å ha et diagram der hver økning lukkes samtidig. Dette gir deg fem, 24 timers perioder å jobbe med. Alternativet (GMT close charts) vil gi deg det som ofte kalles Sunday Bars. Dette er stearinlysene som dannes i løpet av kort tid hver søndag, og fordi markedet ikke er veldig aktivt i løpet av denne tiden, får du ekstremt små lys som roter diagrammet ditt. Sammenligningen nedenfor illustrerer dette punktet. Legg merke til hvordan GMT-tavla-skjemaet til venstre har søndagstenger, som er øktene som skjer mellom 17:00 EST åpent og GMT-tasten lukk. I motsetning til dette, har New York-tavla til høyre, fem like trading-økter hver uke, noe som gjør det mye lettere å lese den raske prishandlingen. Spør noen profesjonell Forex-handelsmann, og de vil fortelle deg at det å ha fem like økter hver uke er en viktig del av å kunne lese prishandlingen som utfolder seg. Selvfølgelig er den endelige avgjørelsen din, men å ha handlet fra GMT lukker diagrammer i årevis før du slår bryteren, kan jeg fortelle deg at det ikke er noen måte jeg noen gang ville gå tilbake til. Endelige ord Hvis du vil bli en konsekvent lønnsom Forex-aktør, er it8217s viktig at du etablerer et sterkt fundament. Det aller første skrittet i å bygge det fundamentet er å bruke rene, enkle diagrammer. Å ha fem like økter å handle fra, vil gi deg akkurat det. Den enkleste måten å fortelle hvilken type diagram du har er å bare se hvor hver økt lukkes. Hvis den lukkes om gangen enn 17:00 EST, bruker du ikke New York nært diagrammer, og må kanskje gi megleren en samtale. Forex Brokers Hvem tilbyr New York Nære diagrammer Nedenfor er noen av de Forex meglere som tilbyr New York nært diagrammer. Selvfølgelig er dette ikke en komplett liste, og din kvalifikasjon vil avhenge av hvor du bor, men dette skal hjelpe deg med å komme i gang. Har jeg savnet noen, savnet jeg noen meglere i listen ovenfor Hvis du vet om en Forex megler som tilbyr New York nært diagrammer og ikke er oppført ovenfor, vennligst gi meg beskjed i kommentarfeltet nedenfor. Tråd: New York Lukk Forex-diagrammer Hvilke meglere har New York tett på sine diagrammer, dvs. diagrammer uten søndager, 5 dagers diagram og er GMT UTC -5 timer. Er det en liste hvor som helst. FXCM-USA oppfyller kravet ditt. (Jeg vet ingenting om FXCM-Australia.) Når det gjelder en liste, er jeg ikke klar over en. Heres et FXCM-US diagram som jeg har markert for å vise overgangen fra fredag ​​til mandag. Hvis det ble lagt til daglige svinginger i dette diagrammet, ble FXCMs innebygde svingindikator beregnet og plottet begynt med de grønne vertikale linjene i diagrammet (det vil si klokken 17.00 New York Time, hver dag). Den 17.00 New York-starten på dagen på FXCM-diagrammer, påvirker tidsrammer andre enn den daglige tidsrammen. For eksempel, stearinlys på 4-timers diagrammet åpner klokken 17.00, 21.00, 01.00, etc. for å svare til klokken 17.00-17.00. FXCM lukker plattformen og diagrammer en gang mellom 16:00 og 17:00, New York-tid, på fredager. Så, på nedre tidsrammer, kan det siste stearinlyset i uken ikke løpe til 17:00. På 15-minutters diagrammet var det siste lyset fredag ​​311 klokken 4: 00-4: 15 pm. Sist redigert av Clint 03-15-2011 kl 07:03. FX-Men Erverdig Medlem Bli medlem Feb 2009 Sted Great North Woods Innlegg 1.084 FXpro oppfyller denne listen Jeg tror ikke Oanda MT4 gjør. IB daglige diagrammer lukker 2 timer senere enn det du ber om, men 2 av de tregeste dagene av dagen, så i praksis er diagrammene veldig like. Medlem siden Sep 2009 Sted Australia Innlegg 277 Bare hatt en ny titt på oanda MT4. ja kanskje det er det ikke. Tiden er satt til GMT-5, men ikke diagrammet. Hvordan virker dette? Medlem siden Sep 2009 Sted Australia Innlegg 277 Takk Clint og Shr1k for dine kommentarer. Her er noen flere som kan legges til listen: Go Markets Alpari UK FX Solutions Australia (FX Solutions US Sannsynligvis) Oanda Fxtrade er basert på New York Time FX-Men Erverdig Medlem Bli Medlem Mar 2007 Sted Johannesburg, Sør-Afrika. Innlegg 4,618 Jeg må si jeg er imponert, det vil si jeg hadde ingen anelse om at FXDD ikke ga deg en søndagslinje (til jeg så på denne morgenen). Sann nok. (Jeg har ikke sett på de andre meglerne på listen). Selvfølgelig (og bare for å være klar her): Jeg antar å snakket om New York BANKING nær og ikke New York TIME (New York midnatt det er). Hvis den nye din BANKING er nær, så er Deltastock også et alternativ for deg, men det samme gjelder som Shr1k har notert med IB, for øyeblikket, da Europa observerer DST, er Deltastocks daglig nær 1 time senere enn den nye BANKEN din lukker (og når ikke observere DST da det er to timer senere). De sier at for Forex: New York BANKING lukk er når du skal beregne pivoter for eksempel. Andre vil sverge ved diagrammer som lukker midt på midnatt GMT (IBFX for eksempel). Ikke sikker på dette, selv om det må innrømmes at jeg lener meg mot å bruke New York BANKING nær som opposisjonert midnatt GMT. Ovenstående blir sagt om: det tok meg år å forstå litt av et argument som jeg hadde med rhodytrader år siden. LOL. Når det gjelder pivots: Jeg BRUKTE å tro at det gjorde en forskjell, men hvis du virkelig tenker på det, gjør det ingen forskjell i det hele tatt. Alle prisbarene beveger seg ikke i forhold til hverandre. Så bare fordi jeg kan handle (som et eksempel) på et daglig diagram, det er noen timer bak New York-tiden: MINE pris vil fortsatt adlyde MIN pivoter trukket hvis det gir mening (jeg har sjekket dette mer enn en gang, men merk at jeg ikke bruker svinger i det hele tatt). For meg kommer problemet i mer med lysestakehandel eller diagrammønsterhandel og indikatorer virkelig. Jeg har fortsatt tilgang til min live-konto på min aller første svindelskum under en rockebutikkbutikkmegler, og deres daglige diagrammer lukker smack bang på New York TIME, dvs. midnatt New York. Noen ganger for moro Jeg er logget inn for å sjekke terminsprisene og på grunn av den store tidsforskjellen vil et diagram eller lysestake mønster eller indikatoravlesning være helt annerledes enn det jeg ser på diagrammene mine (og de genererer en søndagslinje som er til nytte for ingen ). Så ja, det er derfor jeg handler handelssystemer som gir handlerne en virkelig bred omkrets. LOL. Senest redigert av dpaterso 04-18-2011 klokka 05:01. Ny York Lukk 5-dagers Forex-diagrammer 038 Endre tidsrammer MT4 Denne artikkelen kommer til å dekke de diagrammene vi bruker på Forex School Online, og også hvordan handelsmenn kan endre tidsrammen på MT4-plattformen til alt de liker. For å oppdage og handle med de samme signalene vi handler på Forex School Online, er det veldig viktig at du bruker de samme diagrammene vi bruker. Forex er ikke sentralisert som mange andre markeder, og det er ingen offisiell åpen og nærtid. På grunn av dette vil forskjellige meglere ha forskjellige stearinlys tider. Dette betyr at ulike meglere diagrammer kan ende opp med å se veldig forskjellig avhengig av hvilke data de bruker. Bruke New York Close Daglige diagrammer på Forex School Online bruker vi New York nær 5 dagers MT4 daglige diagrammer. Lukk av New York-sesjonen ses som den uoffisielle næringen av de internasjonale Forex-markedene. Ved hjelp av New York-tavnkartene betyr det daglige lyset starter når den asiatiske økten åpnes og går gjennom 24 timer til New York nærmer seg. Det er veldig viktig at ikke bare handelsmenn bruker New York nær daglige lys, men de bruker også en kartplattform som har en 5 lysweek og ikke 6 som noen meglere bruker. Viktig merknad: Hver kartplattform har en plattformstid. Denne gangen kan endres av handelsmannen å være hva de liker. Dette forandrer ikke tiden til stearinlyset eller når stearinlyset lukkes. Hver megler bruker forskjellige banker og likviditetsleverandører til sine data, og det er disse dataene som megleren bruker som bestemmer stearinlyset. Best Charting Equipment Metatrader 4 (MT4) er allment anerkjent som premium charting plattform for Forex trading. Mange meglere har nå vedtatt MT4-plattformen for å gi sine forhandlere grunn av brukervennlighet og fremragende muligheter. For prishandlerne tilbyr MT4 en veldig enkel og omfattende kartpakke med massevis av fordeler. Mens mange meglere tilbyr MT4 til sine kunder, husk bare fordi de tilbyr MT4 betyr ikke at diagrammene er New York tette daglige lys. Bare noen få meglere tilbyr ekte New York nær MT4 diagrammer. Åpne en gratis demo-konto med anbefalt megler. Nedenfor finner du to lenker til meglere som handelsmenn kan bruke til å åpne en gratis demo-konto for en megler med New York-nærliggende daglige 5-dagers stearinlys. Begge disse meglerne er høyt anerkjente, regulerte og har alt som en prishandler trenger, for eksempel små spreads, dekker et bredt spekter av markører, inkludert Forex, GoldSilver, Major indekser og OilGas. Begge meglerne har gode handelsvilkår, jeg kan godt sette inn penger og og handelsmenn kan handle på flere plattformer som Mac, Android og iPhone. For alle handlende utenfor USA 8211 Klikk her for å åpne gratis demo fra foreslåtte megler for handelsfolk i USA 8211 Klikk her for å åpne gratis demo fra foreslåtte megler Endre MT4-stearinlysramme En ulempe ved MT4-diagrammer er at de bare har ni tidsrammer som varierer fra 1 min til 1 måned. Noen av de andre vanlige tidsrammer som 8HR eller 2-dagers lys blir ikke automatisk installert. For å løse dette problemet kan handelsmenn bruke en indikator som bare er installert i MT4-plattformen, som gjør at de kan endre tidsrammen til alt de ønsker. Nedenfor finner du instruksjonene for hvordan du laster ned og bruker denne indikatoren: Før du går videre, kontroller at MT4 er lukket først. Merk: Siden oppdateringen av MT4 bygger 600, er instruksjonene for hvordan du laster opp indikatorer endret. Du kan nå finne en artikkel om hvordan du bare laster opp den nye indikatoren her Hvordan lagrer du Last ned tidsrammeindikator 1: Åpne MT4-plattformen og diagrammet du vil endre tidsrammen til. 2: Gå inn i indikatorene dine og velg indikatoren for omformerindikatoren du har lagret i indikatorene. En boks vil nå åpne på diagrammet ditt. 3. I boksen under Vanlig må du kontrollere at feltet Tillat DLL-import er krysset. 4: I boksen under innganger vil du se periodemultiplikator. Dette er hvor du vil endre tidsrammen til det du ønsker. Hvis du åpnet et 1 timers diagram og vil lage en 2 timers tidsramme, i perioden multiplikator du vil legge til i 2 fordi 1 time x 2 2 timer. Et annet eksempel er at hvis du åpnet et 1-timers diagram og ønsket å lage et 8-timers diagram for det paret, i perioden multiplikator du ville legge til 8, fordi 1 time x 8 8 timers diagram. 5: Når dette er gjort, klikk OK og boksen lukkes. 6: Åpne MT4-plattformen. 7: Gå inn i filen og velg Offline diagrammer. (Kartene er ikke egentlig offline) 8: Se gjennom listen for tidsrammen du opprettet, og velg for å åpne den. 9: Du vil nå ha det nye tidsrammeskjemaet klar til å gå Hvis du har problemer med dette eller har spørsmål, bare spør dem i kommentarfeltet nedenfor. De fleste meglere bruker fortsatt MT4 og vil snart begynne overgangen til MT5. Den gode tingen med MT5 er at den har noen flere tidsrammer som de 2 timers og 8 timers lysene som er bygd inn for å velge mellom. Det har fortsatt ikke flere multipliser for det daglige lyset, slik som 2-dagers stearinlys. Hvis du fant denne artikkelen nyttig, sørg for at du treffer like-knappene. All suksess, Relaterte Forex Trading Artikler-forsterker Videoer Jeg vil mest definitivt ikke anbefale instaforex. Du kan sende meg e-post hvis du vil, men nei, jeg vil mest definitivt ikke anbefale instaforex i det hele tatt. Koblingen over i denne artikkelen for handelsfolk utenfor USA er som jeg vanligvis anbefaler at handelsmenn går fordi de har alt vi trenger, og de er velregulerte megler med segregerte kontoer og alt vi trenger, inkludert de riktige NY-lukkede diagrammene. De har veldig solide spredninger og god innskuddsbonus osv. Hvor som instaforex er dodgy som og sist jeg behandlet dem de låst pengene mine i 45 dager og jeg kunne ikke komme inn på noen i det hele tatt for å finne ut hvor pengene mine var. Hei, takk for infoen. Dessverre hver gang jeg åpner et diagram, får jeg et varsel som forteller meg at det er på jakt etter et diagram. vet du uansett om du stopper dette. Jeg har prøvd Google, du må sørge for at du lagrer indikatoren på riktig sted på datamaskinen. Denne indikatoren er kun laget for MT4. Det virker ikke for noe annet og kan ikke åpnes på datamaskinen. Du må treffe 8221 Last ned knappen Change Time Frame Indicator8221, og datamaskinen vil spørre deg hvor du vil lagre den. Du må da lagre den i din MT4-ekspert 8211 indikatorfil. Dette kommer til å ligge i 8220 min datamaskin lokale disk8221 eller 8220C drive8221. Hvis du ikke er sikker på hvordan du gjør dette, gå bare inn på Youtube og søk etter 8220Hva å sette inn indikatorer i MT48221. Hei Johnathon, når du nevner 2 dagers stearinlys, lager du daglig diagram x 2 med den tilpassede tidsrammeindikatoren. Så i hovedsak har du 2 dagers diagram, hvert stearinlys er 48 timer stearinlys. hva er det. bedre oppsett på 2-dagers diagram New York Daily Close Charts I dag ønsket jeg å dekke et viktig tema som har vært mye diskutert, men sterkt misforstått. Det har vært denne forplantede myten. NY Daily Close Charts er de beste tidsrammene for handel. Teorien går de tilbyr en sann forex 5-dagers uke, i stedet for de 6 lysene fra klokken 00.00 GMT, eller European Open (GMT 3). 8216theory8217 bak dette er det ekstra 6. lyset kaster prishandlingen av, og at systemene ikke fungerer så godt når du bruker 6 dagers ukentlige diagrammer i motsetning til 5 dagers diagrammer. Men har noen noen gang støttet dette opp med statistikken? Hver som tilbød et flamme bevis på at en pinbar. eller, og prishandlingsstrategien ville bli verre under de 6 dagers ukentlige diagrammene i motsetning til de 5 dagers ukentlige diagrammene. Jeg kjørte nylig statistikken på et av mine prisaksjonssystemer kalt sBar, som ikke ble bygget for en bestemt tid ramme 8211 bare et prismålsmønster jeg la merke til som ofte førte til en utmerket tradingoppsett. Det er basert på den underliggende ordrestrømmen bak prishandlingen, som vanligvis antyder en sannsynlighet for trendbrudd. For 2013 8211 løp vi statistikken igjen som et nytt år, og resultatene var interessante da du sammenlignet den britiske GMT 00.00 daglige lyset åpent med NY Daily Candle Close (5:00 EST tid). Her er disse statistikkene under FXCM UK 6 Daily Candle Lukk 00.00 GMT Tid -9 Par som gjorde kuttet for min. ytelse lønnsomhet - Across 4 tidsrammer (Daily, 4hr, 1hr, 30m) -22 Lønnsomme muligheter (dvs. AUDJPY daglig 1 mulighet, 1 time 1 mulighet, 30m 1 mulighet) - Avg. Hitrate over alle par Timerrammer 60.8 NY Daily Candle Lukk 17:00 EST tid -11 Par som gjorde kuttet for min. ytelse lønnsomhet - Across 4 tidsrammer (Daily, 4hr, 1hr, 30m) -24 Lønnsomme muligheter - Avg. Hitrate over alle Par Timerrammer 56.28 Når vi ser på statistikken over, kan vi se at selv om NY Daily Close hadde 2 flere par som gjorde kuttet, og 2 mer lønnsomme muligheter (9 forskjeller), hadde systemet egentlig over alle parene en lavere hitrate med over 4,5. Hvis NY Daily Candle Close Charts er så mye overlegne, tror de at de har en bedre ytelse i hitfrekvensen, men 8282, men de gjør det verre. En test på et annet system viste nøyaktig samme lønnsomhet om du handlet NY Daily Close eller FXCM UK GMT Lukk. Hvordan kan dette være hvis NY Daily Close Charts er så overlegne Statistikken alene bør gjelde flere spørsmål i ditt sinn, for eksempel 1) Hvis NY Close Charts ikke er overlegen, hva betyr dette for meg og mitt system?) Bør vi handler fortsatt dem, eller skal vi bytte til UK GMT Charts 3) Skal vi be om at data bak et system blir forfremmet som bare å være effektivt på NY Daily Close Charts Dette er bare noen av de naturlige spørsmålene du burde spørre når noen fremmer en NY Daily Close Chart som den eneste effektive kartleggingen for trading pris handling 8211 fordi dataene og statistikken ganske enkelt ikke støtter dette. Et siste poeng jeg vil nevne her 8211 er at de fleste av alternativene der ute blir foreslått, er for Pepperstone eller Axi Trader (begge med MetaTrader 4). Selv om MT4 har noen bruksområder hvis du handler algo-baserte systemer, er kjøringen på kort sikt eller markedsordrer ganske dårligere. I en oppfølgingsartikkel vil I8217ll diskutere et annet plattformalternativ som jeg synes å være overlegen til MT4 når det gjelder utførelse, kartlegging og brukervennlighet. Ønsker mer Mine private medlemmer får alle mine handelsideer, amp-markedskommentarer opptil 3 ganger per uke. Klikk her for å bli medlem. Hei Chris, Flott artikkel Dette er et av de problemene som kommer i bakhodet og bare slår rundt. Jeg har kastet bort mye tid på dette og til slutt ga opp og bodde hos midnatts NY-diagrammer fra OANDA, som jeg har hatt gode resultater og en fantastisk opplevelse med. Jeg gleder meg til info på den alternative plattformen. Jeg så faktisk på en uavhengig plattform kalt MotiveWave som kunne brukes på flere meglere og hadde mange flotte ting og flotte diagrammer. Har fortsatt informasjon om den. Det er en god ting å rulle rundt på baksiden av tankene. Jeg håper du og dine har det bra, og du hadde en velstående uke og en flott helg lined up. Beste ønsker, Stan i8217ll være interessert i artikkelen din på charting8230 .. diagrammer du har på dette nettstedet ligner fx trekart som jeg har vurdert å bruke i stedet for mt4 som jeg finner litt clunky82308230 uansett, har jeg nettopp funnet ut at fx trekart tjenesten stenger 30. juni, antar jeg fordi de fleste forex meglere gir gratis kartlegging og fx trek isn8217t inexpensive8230 .. Ja, jeg er litt trist å høre om FXTrek-lukking. Jeg har brukt dem siden 2004 og kjenner dem inn og ut. Vanskelig å tenke på å bruke et annet sett med diagrammer, men man må endre seg med hva som er foran dem. Og ja, fordi de fleste kartlegging er gratis nå, med mindre kartingtjenesten gir noe helt spesielt eller unikt, ville det være vanskelig å konkurrere, som det var for denne modellen. Med vennlig hilsen, Chris Capre hei igjen chris8230 .. jeg var klar til å gå med fx trek så jeg er sliten de lukker sine dører8230 .. se frem til artikkelen din på plattformen du tror er bedre enn mt4 som jeg vil komme seg bort fra å bruke it82308230 Jeg trodde alltid at det ikke var nok oppmerksomhet til kartleggingsprogramvaren, I8217ll vil se etter flere artikler i fremtiden. Takk, Mike. Jeg er glad du fant denne artikkelen nyttig. Med vennlig hilsen, Chris Capre Dette er et veldig interessant tema som jeg nylig har begynt å analysere. Synes for meg, at prisen vil gå i retning av at prisen skal gå. Hvis det er et daglig signal på enten NY daglige eller europeiske daglige diagrammer, vil det ha en god sjanse for suksess. Imidlertid er jeg ikke sikker på at jeg forstår gyldigheten av din statistiske studie, siden en tidsramme på 1 time og mindre ville være den samme uansett hvilket diagram du ser på. En mer fortellende statistisk undersøkelse vil bare bare sammenligne daglige og 4 timers tidsrammer, da disse faktisk er forskjellige mellom NY nær og europeisk nær. Inkluderende tidsrammer som er de samme i begge diagrammene, synes å skygge de virkelige forskjellene mellom 2. Ja, et godt poeng om det 8216 gjør hva det skal gjøre8217. Imidlertid er dine kommentarer på 1 timers diagram ikke helt nøyaktige. Hvorfor Fordi hver megler på markedet åpner, gjør noe annerledes med sin deltid på prisaksjon. Nesten alle meglere åpner klokka 17.55 EST, 17.30 EST, eller en del åpningstid for å starte uken. Men hvordan de bruker den deltid og legger den på kartet, er forskjellig. Noen legger til den siste timen av prishandling på fredag. Noen på mandag, noen på 17:00 på søndag, mens andre klokken 18, så på grunn av dette, vil alle 1 timers data være litt annerledes, og dermed ikke en perfekt sammenligning. Men we8217ve kjører den på 4 timer og daglige diagrammer 8211 er det samme som det er forskjeller på grunn av 4 timer starttider, men ingen ekte kant over NY-diagrammet lukker. Samme med det daglige, så vi adresserer allerede dette som du finner i oppfølgingsartikkelen til dette. Men gode spørsmål faktisk. Med vennlig hilsen, Chris Capre, jeg setter pris på din ekstra avklaring, jeg var ikke klar over. Da jeg sammenlignet timekart, NYEuropean, så jeg ikke noen signifikant forskjell, kanskje som du nevnte megleravhengig. Og jeg tror til slutt at vi er enige, da jeg ikke tror det er en fordel, ett diagram over det andre (det vil si NY vers europeisk). I8217ve kom til den konklusjonen at både NY og europeiske diagrammer kan gi signaler som er verdige til vurdering. Men I8217m er åpen for vurdering, hvis det er grunn en er virkelig bedre enn den andre, ser du det ikke, da de begge ser ut til å gi gode signaler. Selv når man gir et klart signal som ikke viser i den andre, synes prisen vanligvis å følge den som viser signalet. I8217ll fortsetter å overvåke begge deler. Og jeg har en god start i dag, med NY som viser en veldig god bullish pinbar for USDJPY. Mens timen viser potensialet for en mellomliggende tilbakekalling, vil vi se om den i siste instans respekterer NY-signalet og fremskrittet8230 Og til slutt tror I8217d det ville være lettere for alle handelsmenn, hvis alle fulgte de samme diagrammene, har vi mindre falske signaler. Men jeg antar at det ville gjøre det for enkelt for oss Takk for dine tanker og innsikt8230 Selv om jeg synes det er en nyttig på den ene siden at handelsmenn alle følger ett diagram, er bunnlinjen at vi har en så mangfoldig gruppe handelsmenn som har sine ulike Grunner til handel, og de kan se det annerledes enn oss. Dermed tror jeg vi må omfavne det, i stedet for å tvinge folk til alle å bruke en daglig næring. Så muligheten er å tilpasse og forstå forskjellene. Imidlertid kan ytelse på tvers av systemer variere basert på servertiden. Noen systemer og par utførte ikke på en servertid, mens de var lønnsomme på en annen. Dette endres per par, noe som gir mening når du vurderer hvordan likviditet fungerer for forskjellige par. Uansett, en god diskusjon faktisk. Med vennlig hilsen, Chris Capre Som en total nybegynner i FX, leser I8217m mye nyttig informasjon på nettstedet ditt siste uker. Handel på de daglige diagrammene passer best med min personlige livsstil. Men jeg bor i Belgia (GMT1) og can8217t holde opp til NY Close, fordi at8217 er for sent for meg (11:00 lokal tid). Fungerer dine strategier også for London Close. Jeg tror London Close er annerledes enn UK GMT 00:00 du nevnte ovenfor (korriger meg hvis I8217m er feil). FXCM støtter London Close Charts, som er tilgjengelig klokka 8:00 lokal tid. Kanskje mine spørsmål er litt dumme, men jeg ville sikkert vite at handel kunne passe i mitt personlige liv før jeg studerte det i dybden (med PAC). Dine spørsmål er helt legitime og gode å spørre. De fleste meglere jobber med de følgende åpne klokkeslettene for de daglige kartene 1) NY 5:00 EST Lukk 2) 00.00 GMT Lukk 3) GMT 2 eller europeisk lukk Det er en London 8216session8217 nær, men jeg vet ikke om et daglig kart som lukker på London-sesjonen . Våre strategier fungerer på noen av servertider over, så det er ikke et problem. Men kanskje det europeiske åpnet kan fungere for deg Forhåpentligvis har jeg svart på dine spørsmål og gitt deg klarhet og muligheter. For ytterligere spørsmål, vennligst send epost til meg via kontaktskjemaet, Chris Capre Takk for innsikt. Inntil nå ble jeg ledet til å tenke 5 pm lys var overlegen. Men for en handelsvirksomhet i USA på de daglige kartene, ville 5 pm lys fortsatt være mer praktisk hvis handelsoppsettene er basert på stearinlys. Mange mennesker blir villedet til å tro at 5 pm lys er 8216superior8217 som statistisk de ikke er. RE: US Trader on Daily Candle Closes Dette er et godt poeng og har noen fordeler. Oppsett behøver imidlertid ikke å være basert på rent stearinlys på noen måte. Nivåer, kontekst, håndterer dynamisk støttestøtte, breakouts, etc. er alle levedyktige strategier ved hjelp av den daglige tidsrammen. En er ikke begrenset til det daglige lukkede, som er en smal båndbredde og liten linse for å se prishandlingshandel. Med vennlig hilsen, Chris Capre Opphavsretts kopi 2007 - 2017 2ndSkiesForex. Alle rettigheter reservert. Vilkår for bruk. Personvernregler NO FINANCIAL ADVICE - Informasjonen på 2ndSkiesForex, og enhver korrespondanse fra 2ndSkiesForex eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet, er kun gitt for utdanning og informasjonsformål, uten noen form for eller underforstått garanti av noe slag, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet for et bestemt formål. Informasjonen i eller levert fra eller gjennom dette nettstedet er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller andre råd. Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt av natur og er ikke spesifikt for deg brukeren eller noen andre. DU SKAL IKKE GJØRE NOGEN BESLUTNING, FINANSIELLE, INVESTERINGER, HANDEL ELLER ANNET, BASERET PÅ NOEN AV INFORMASJONEN SOM GJELDES PÅ DETTE STEDET, UTEN FORSIKRING AV UAVHENGIG FORSIKTIGHET OG KONSULTASJON MED EN PROFESSIONELL MAKER ELLER KOMPETENT FINANSIELL ADVISOR. Du forstår at du bruker all informasjon som er tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet, på din egen risiko. RISIKOERKLÆRING - Handelen med utenlandsk valuta, aksjer, futures, råvarer, indeks futures eller andre verdipapirer har potensielle fordeler, og det har også potensielle risikoer. Handel kan ikke være egnet for alle brukere av denne nettsiden. Alle som ønsker å investere, bør søke sin egen uavhengige økonomiske eller faglige råd.

No comments:

Post a Comment